Součástí digitálního marketingu jsou rovněž aktivity zaměřené na SEO neboli optimalizaci komerčních i obecně prospěšných webů. SEO expert se postará, aby stránky navštěvoval dostatek potenciálních klientů. Internetovým podnikatelům díky tomu stoupá počet online zakázek, ať už provozují e-shop nebo inzerují firemní služby. Seznamte se s náplní práce tohoto odborníka, ať si dokážete vybrat někoho spolehlivého, kdo dostane váš web do ziskové formy. 

Zkušený SEO expert vám jako první nabídne revizi

Plán, kde jsou rozfázovany jednotlivé optimalizační kroky, by se měl opírat o hloubkový webový audit. SEO experti si za tímto účelem pořizují drahé softwarové programy, které jim detailní analýzu www usnadňují. Odhalí většinu závad, ať už jsou technického, obsahového nebo odkazového charakteru. Specialista podle toho navrhne postup, jak se chyby odstraní a následně vyhodnotí i úspěšnost svých zásahů. Pro nás je důležitý především nárůst organické návštěvnosti a zvýšený zájem o naše produkty. Princip SEO přitom spočívá v obsazení přednostních míst ve vyhledávačích.

Po auditu následuje technické SEO

Expert na optimalizaci webů zpravidla začíná tím, že eliminuje technické chyby. Nemusí se jednat o časově náročné a složité zásahy, přesto dokáží zamezit až 50% ztrátám návštěvníků.

Mezi typickými závadami se vyskytuje chybějící indexace. Roboty pak nemohou procházet web a tudíž ho ani nenabízí lidem. Další tradiční brzdu představují fotky. Má-li každá několik megabitů, tak jejich načítání neskutečně zpomaluje web. Tím nevědomky přicházíme o všechny potenciální zákazníky s pomalejším připojením včetně těch, kteří surfují prostřednictvím mobilů. Jistě víte, že přes smartphony navštěvuje síť více než polovina lidí a to je z hlediska prodeje obrovské množství.

Někdy musí SEO expert přejít na svižnější hosting nebo se zabývá nastavením mezipaměti. Typickým nežádoucím úkazem zvlášť při amatérské správě stránek bývají také videa nahraná přímo do www. Ty pak specialisté přesouvají na externí kanály, aby se kvůli nim nezasekával web.

Pomocí technických úprav se celkově zkvalitní web. Mnohdy až zázračně vzroste jeho schopnost generovat poptávky a objednávky.

Jak stimuluje byznys obsah www

Jakmile jsou naše stránky technicky v pořádku, dokáže jim SEO expert zajistit ještě frekventovanější příčky ve vyhledávačích pomocí optimalizace obsahu. Dosadí do textu klíčová slova, aby se maximalizovala dohledatelnost www v síti. Současně ošetří psané informace gramaticky a stylisticky, aby se lidem dobře četly.

Během textové optimalizace se rovněž doplňují metadata, copywriteři vymýšlí lákavé a výstižné nadpisy a poté jim přiřazují logickou hierarchii. Nezapomíná se ani na rozčlenění textů na malé, lépe čitelné odstavce a na vhodná místa se přidávají CTA neboli výzvy, aby návštěvníci provedli nějakou akci. Například poptali naše služby, jelikož konzultaci poskytujeme zdarma.

V neposlední řadě nám z hlediska ziskovosti komerčních webovek prospěje rovněž systematické budování odkazového profilu. Za tímto účelem nám specialista nabídne pravidelné zveřejňování PR článků na renomovaných portálech.

Nyní se už dokážete orientovat v nabídce SEO agentur a nezávislých expertů. Optimalizace patří mezi ryze digitální činnosti, tak neváhejte poptat odborníky z celé republiky. Napište nám pak do komentářů, kde vás obsloužili nejlépe.